Redovisningskonsult till långt uppdrag på deltid ca 50%
Avanzera AB
Publiceringsdatum: 2025-01-14
Tjänstgöringsort: Stockholm
Om tjänsten
Vår kund behöver nu en redovisningskonsult/ekonomiansvarig på deltid. Du kommer att få tillhöra en grupp där det råder en mycket god stämning och där företaget är mån om sin personal. Kontoret ligger i Hammarbysjöstad och du kommer ha att flexibla tider samt möjlighet att arbeta hemifrån vid behov.
Detta är ett konsultuppdrag och ett tillsvidareuppdrag. Konsulten som är där idag ska gå vidare efter drygt fem år hos vår kund. Att arbeta som underkonsult passar väl in för detta uppdrag.
Detta är ett konsultuppdrag och ett tillsvidareuppdrag. Konsulten som är där idag ska gå vidare efter drygt fem år hos vår kund. Att arbeta som underkonsult passar väl in för detta uppdrag.
Arbetsuppgifter
Tjänsten passar utmärkt för dig som vill arbeta som ekonomiansvarig på deltid. Tjänsten innehåller allt ansvar för ekonomin, allt i från fakturering fram till årsredovisning. Övrigt förekommande arbetsuppgifter som kan förekomma i ekonomirollen för ett litet företag är exempelvis lönehanteringen för de 20 anställda kollegorna. De flesta av kollegorna är ingenjörer som arbetar som konsulter i olika enmansprojekt. Du kommer även att arbeta nära VD med enklare Controlleruppgifter såsom analys och nyckeltal.
Kvalifikationer och erfarenhet
Du har arbetat tidigare som ekonomiansvarig där löneadministration har ingått i dina arbetsuppgifter. Du bör ha arbetat i något projekthanteringssystem gärna i systemet Blikk. Har du även erfarenhet från Controlling är det meriterande. Du ska trivas att arbeta i ett mindre företag som enda ekonom.
Som person är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Stresstålighet och flexibilitet är mycket viktiga egenskaper.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Som person är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Stresstålighet och flexibilitet är mycket viktiga egenskaper.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Om Avanzera
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.
Besök oss gärna på www.avanzera.se
Kontakt
Helena Elvin Guillemain