Löneadmininstratör med varierande arbetsuppgifter -Deltid
Avanzera AB
Publiceringsdatum: 2025-01-13
Tjänstgöringsort: Stockholm
Om tjänsten
Söker du en roll där löneadministration kombineras med varierande administrativa uppgifter? Vi på Avanzera söker en prestigelös och serviceinriktad Löneadmininstratör till ett privatägt projekt- och installationsföretag i Hammarby Sjöstad. Tjänsten är på 50% och sträcker sig över minst ett år.
Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Du kommer att ha en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.
Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab
Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Du kommer att ha en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.
Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab
Arbetsuppgifter
Företaget har en familjär och hjälpsam arbetsmiljö med fokus på kvalitet, miljö och skräddarsydda lösningar för sina kunder. På kontoret blir du en del av ett engagerat team, där din roll kombinerar självständigt ansvar med möjligheter till samarbete. Tjänsten omfattar cirka 4 timmars arbete per dag, med flexibilitet att välja förmiddag eller eftermiddag. Startdatum är i slutet av februari 2025.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Denna roll ger dig möjlighet att kombinera lönehantering med en bredd av andra administrativa arbetsuppgifter:
Övrig administration:
o Beställa passerkort, ID-brickor, tankkort och mobilabonnemang.
o Hantera utlägg och kvitton från personalen.
o Beställa kontorsmaterial och ta emot inkommande samtal och gods.
o Stötta medarbetare vid behov, exempelvis vid fakturering och mailhantering.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Denna roll ger dig möjlighet att kombinera lönehantering med en bredd av andra administrativa arbetsuppgifter:
- Löneadministration: Hantera månadslöner för cirka 50 medarbetare i Visma Lön, säkerställa att löneunderlag rapporteras korrekt i verktyget Next och svara på lönerelaterade frågor.
- Personaladministration: Bistå med hantering av anställningsavtal, ledighetsansökningar och semestertidplanering.
- Ekonomiadministration: Hantera leverantörsfakturor och andra enklare ekonomiska uppgifter.
Övrig administration:
o Beställa passerkort, ID-brickor, tankkort och mobilabonnemang.
o Hantera utlägg och kvitton från personalen.
o Beställa kontorsmaterial och ta emot inkommande samtal och gods.
o Stötta medarbetare vid behov, exempelvis vid fakturering och mailhantering.
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker dig som trivs i en varierad roll där du får kombinera struktur och service. Du är prestigelös, ansvarstagande och har en positiv inställning till att hjälpa till där det behövs.
Vi erbjuder:
Låter detta som din nästa utmaning? Skicka din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval!
Välkommen till Avanzera – vi ser fram emot att höra från dig!
- Erfarenhet av löneadministration, gärna i Visma Lön.
- Vana vid administrativa uppgifter och ekonomiadministration.
- Serviceinriktad med god samarbetsförmåga.
- Noggrann och lösningsorienterad.
Vi erbjuder:
- Ett flexibelt deltidsuppdrag i en trivsam arbetsmiljö.
- Eget arbetsrum
- En roll med varierande arbetsuppgifter och många kontaktytor.
- Möjlighet att utvecklas i en trevlig och hjälpsam organisation.
Låter detta som din nästa utmaning? Skicka din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval!
Välkommen till Avanzera – vi ser fram emot att höra från dig!
Kontakt
Vera Wallentin