Projektledare/koordinator, evenemangsansvarig
Avanzera AB
Publiceringsdatum: 2024-10-01
Tjänstgöringsort: Solna
Om tjänsten
Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet att ansvara och säkerställa företagsevenemang, medicinska utbildningsevenemang, utbildningsstöd gärna inom läkemedelsbranschen. Stämmer det in på dig kan detta vara ett uppdrag som matchar din profil. Nu behöver vår kund som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel förstärkning. Detta är ett uppdrag med start 1 november och kommer pågå under 12 månader och möjlighet till förlängning. Tjänsten är stationerad vid det nordiska huvudkontoret i Solna.
Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd av Avanzera. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd av Avanzera. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter
Som Business Operations-specialist ansvarar du för att säkerställa att alla företagsevenemang, både fysiska och virtuella, är av hög kvalitet, inklusive reklamevenemang, medicinska utbildningsevenemang, utbildningsstöd, rådgivande styrelser, konsultationer, sponsring, patientorganisationsevenemang, patientorganisationsstöd och interna möten.
Syftet med rollen är att samordna planering och organisera logistik, administration och dokumentation för alla typer av kundevenemang i samarbete med evenemangsbeställaren.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Driva initieringar och åtgärder för att optimera förberedelse av evenemang.
- Tillsammans med eventägaren eller varumärkesteam sätter du upp och driver mötet för intag av evenemang.
- Hantera administration för kundevenemang från ax till limpa i linje med budget.
I rollen ingår det att var proaktiv, ta till snabba åtgärder och kunna lösa eventuella problem.
Syftet med rollen är att samordna planering och organisera logistik, administration och dokumentation för alla typer av kundevenemang i samarbete med evenemangsbeställaren.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Driva initieringar och åtgärder för att optimera förberedelse av evenemang.
- Tillsammans med eventägaren eller varumärkesteam sätter du upp och driver mötet för intag av evenemang.
- Hantera administration för kundevenemang från ax till limpa i linje med budget.
I rollen ingår det att var proaktiv, ta till snabba åtgärder och kunna lösa eventuella problem.
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi ser att du har en kandidatexamen eller motsvarande. Du ska ha minst 2-5 års arbetslivserfarenhet i jämförbara roller. Det är meriterande med erfarenhet inom sjukvård, läkemedel eller liknade branschvana. Vi ser att du har goda kunskaper i Microsoft Office samt flytande i svenska och engelska, tal och skrift.
För att lyckas i rollen bör du kunna hantera stressiga situationer och deadlines då det bitvis är högt tempo. Det är viktigt att man har förmågan att ha en överblick och kunna hantera flera pågående projekt parallellt. Du bör vara proaktiv, strukturerad och självständig i ditt arbete samt kunna hålla deadlines. Vi ser även att du har god och positiv inställning till relationer internt och externt. I rollen behöver man även vara flexibel, serviceinriktad samt goda färdigheter i muntliga och skriftliga sammanhang.
För att lyckas i rollen bör du kunna hantera stressiga situationer och deadlines då det bitvis är högt tempo. Det är viktigt att man har förmågan att ha en överblick och kunna hantera flera pågående projekt parallellt. Du bör vara proaktiv, strukturerad och självständig i ditt arbete samt kunna hålla deadlines. Vi ser även att du har god och positiv inställning till relationer internt och externt. I rollen behöver man även vara flexibel, serviceinriktad samt goda färdigheter i muntliga och skriftliga sammanhang.
Om Avanzera
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Besök oss gärna på www.avanzera.se
Kontakt
Cecilia Wiborg