Ekonomiassistent - Konsultrekrytering

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2024-06-11

Tjänstgöringsort: Solna

Om tjänsten

Är du en noggrann och erfaren ekonomiassistent som söker en spännande möjlighet i ett trivsamt företag? Vill du arbeta i Solna men också ha chansen att åka till Göteborg och bo i ett par månader för upplärning på huvudkontoret?

Vi på Avanzera letar just nu efter en engagerad ekonomiassistent för vår kunds räkning. Här får du chansen att bli en del av ett företag med en positiv arbetsmiljö, där din insats verkligen gör skillnad.
Tjänsten är på heltid med start i slutet på augusti / början på september,

Uppdraget är inledningsvis en konsultanställning med möjlighet att rekryteras över till företaget.

Som konsult hos Avanzera kan du känna dig trygg, du har fast månadslön, betald semester och en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.

Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab

Arbetsuppgifter

Leverantörsreskontra
  • Löpande underhåll av leverantörsregistret
  • Hantering av leverantörsfakturor (scanning)
  • Hantering av utbetalningar till leverantörer
  • Bokslutsarbete tillsammans med gruppen inom leverantörsreskontra
  • Hantering av mail kopplat till leverantörsreskontran
  • Vara delaktig i projekt.
  • Bidra till utveckling av arbetssätt, policies och rutiner


Kundreskontra
  • Sköta kundfakturering
  • Registrera inbetalningar
  • Sköta avstämningar och underhåll av reskontra
  • Övrig ekonomisk administration


Kvalifikationer och erfarenhet

  • Några års erfarenhet av ekonomiarbete
  • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
  • Erfarenhet av att arbeta med Visma Admin 1000 och Millnet
  • Flexibilitet att kunna vistas några månader i Göteborg för upplärning


Vi erbjuder:
  • En heltidstjänst med start i slutet på augusti/ början på september
  • En möjlighet att växa och utvecklas inom företaget
  • Upplärning på huvudkontoret i Göteborg – en perfekt chans för dig som har släkt och vänner där, eller som vill byta miljö och uppleva en ny stad
  • En trivsam arbetsmiljö i Solna


Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan till oss på Avanzera redan idag!

Om Avanzera

Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Vera Wallentin