Hyresadministratör/Ekonomiassistent sökes för anställning!

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2023-09-11

Tjänstgöringsort: Stockholm

Om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en medarbetare för anställning på heltid till en kombinerad roll; ekonomiassistent/hyresadministratör. Vår kund förvaltar till största delen privata fastighetsägare samt vissa aktiebolag och bostadsrättsföreningar. Företaget har ca 5 medarbetare och har sitt kontor centralt i Stockholm.

Arbetsuppgifter

Vår kund vill växa och söker därför dig som vill vara med och bidra till fortsatt framgång. Din roll kommer vara varierad men främst följande arbetsuppgifter;
  • Kund och leverantörsreskontra
  • Kontering samt enklare bokföring
  • Avstämningar
  • Avisering, hyror och avgifter
  • Panter och överlåtelser
  • Övrig hyresjuridik

Kvalifikationer och erfarenhet

Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent i minst två år och har erfarenhet av lättare bokföring samt avstämningar. Du bör också arbetat med hyresadministration och har du arbetat i fastighetssystemet REAL är det mycket meriterande.

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du sätter kunden i centrum och det är en självklarhet att alltid agera serviceinriktat och leverera i tid samt med hög kvalité. Som person har du en god kommunikativ förmåga, hög arbetsmoral och är prestigelös. Du strukturerar effektivt upp ditt arbete och trivs bra med att både ha arbetsuppgifter som du sköter självständigt men också i samarbete med andra.

Vi lägger stor vikt på inställning/attityd. Vi letar efter en person som är driven, engagerad, serviceminded och lagspelare som lyssnar in.

Välkommen med din ansökan! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande.

Kontakt
Helena Elvin Guillemain