Ekonomiansvarig sökes till organisation med viktigt uppdrag!

RF-SISU Stockholm

Publiceringsdatum: 2023-07-08

Tjänstgöringsort: Solna

Om tjänsten

På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en ekonomiansvarig. Vår kund är en ideell organisation med betydelsefullt uppdrag. Tjänsten är på heltid och är placerad i Solna med möjlighet att delvis arbeta på distans. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjlig dock tas hänsyn till uppsägningstid.

Arbetsuppgifter

Du kommer självständigt ansvara för ekonomin och dina arbetsuppgifter omfattar främst;

- Kund- och leverantörsreskontra, hantering av påminnelser, attestering och kontering
- Löpande redovisning inkl. månads och- årsbokslut
- In- och utbetalningar
- Hantera statliga bidrag
- Lönehantering för ca 40 anställda
- Viss personaladministration

Organisationen har tydliga värdegrunder och har en i högsta grad angelägen uppgift i samhället. En fantastiskt fin arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma kollegor.

Kvalifikationer och erfarenhet

Vi söker dig som har erfarenhet av självständigt ekonomiarbete och gärna som ekonomiansvarig. Du har hanterat löner samt har goda systemkunskaper. Har du erfarenhet av Visma.net och -eller Kontek lön är det meriterande.
Du är en prestigelös person som tycker om variation, högt och lågt i ditt arbete. Som person är du även självgående och engagerad i ditt arbete samt trivs bäst på en arbetsplats där man är involverad i företagets verksamhet och gemensamt ansvarar för helheten. Vi ser också gärna att du har eller haft någon form av föreningsengagemang.

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Helena Elvin Guillemain