Lyhörd och resultatorienterad talang sökes till kundservice

St1 Sverige AB

Publiceringsdatum: 2023-03-03

Tjänstgöringsort: Sundbyberg

Om tjänsten

Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till deras kundservice. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning som har en hjälpsam kultur. St1 har ett trevligt modernt kontor i Bromma Block nära tvärbanan. Tjänsten är ett 6 månaders konsultuppdrag på heltid och för rätt person finns det goda chanser till förlängning eller övertag då uppdragsgivarens behov är långsiktigt. Arbetstider varierar mellan 07:50-17:00 vardagar.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter

Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice som brinner för att ge grym kundupplevelse i varje kontakt och där frihet under ansvar präglar avdelningen. Du kommer att ingå i avdelningens B2B team och rapporterar till Team Lead B2B.

I denna roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande samtal samt e-post och möjligtvis på sikt även hantering av nya kontoansökningar. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor, konto/kort frågor, felanmälningar samt en viss del kredithantering. St1s kunder som du hjälper kör både lätt och tung yrkestrafik och kan vara både Shell och St1 företagskunder. Inom kort tar St1 även över supporten för St1 Biogas som då kommer bli en ny affär och kundstock för bolaget. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Du gillar att ta ägarskap för varje kundkontakt och är inte rädd för att ta kontakt med kollegor internt inom bolaget. Positiv inställning och öppen för förändring och utveckling uppmuntras.

Kvalifikationer och erfarenhet

Du har minst gymnasieutbildning och du har minst 1 år av tidigare erfarenhet av en kundserviceroll, det är även meriterande med erfarenhet av teknisk support. Flytande svenska i tal o skrift och goda engelska kunskaper är också ett krav. Vi ser gärna att du har systemvana då tjänsten innefattar flera olika CRM och kortsystem, vi vill även att du ska vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Du ska ha ett starkt driv och nyfikenhet av att vilja ge kunderna en kundupplevelse över förväntan och är van vid att ha tydliga mål. Du trivs i en föränderlig miljö, vill utveckla och förbättra verksamheten tillsammans med dina kollegor. Du är även en flexibel, självgående och noggrann problemlösare som gillar utmaningar samt att jobba i ett team.

Urval och intervjuer sker löpande då önskad start är omgående.

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 70 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Cecilia Wiborg