Administratör till kundtjänst sökes för start omgående!

Avanzera

Publiceringsdatum: 2022-08-18

Tjänstgöringsort: Stockholm

Om tjänsten

Vi söker en medarbetare inom kundtjänst och administration till en av våra kunder som är ett försäkringsbolag beläget i centrala Stockholm. Du kommer arbeta ute hos vår kund men vara anställd hos oss på Avanzera. Vi är kollektivanslutna och du kommer att ha fast månadslön, friskvårdsbidrag m.m. Uppdraget löper på under minst ett år och med mycket stora möjligheter till förlängning.

Arbetsuppgifter

Du kommer i första hand ta emot samtal från kunder som ringer in och får dem att känna sig välkomna med sitt ärende. Du lyssnar in vad ärendet gäller och hänvisar/kopplar kunden till rätt person eller avdelning. Du kontrollerar också att kunden har en giltig försäkring och därefter registrerar du en eventuell skada och skickar vidare en digital länk till kund. Om kunden har andra frågor om sin försäkring bör du kunna besvara de mest grundläggande frågorna alternativ ser till att kunden får svar på sina frågor på annat sätt. Utifall det kommer in kundklagomål tar du emot dessa enligt gängse rutiner och tar vid behov stöd av din närmsta chef.


Kvalifikationer och erfarenhet

Du bör ha arbetat med administration och telefonhantering tidigare i en kundtjänst eller Callcenter. Som person tycker du om mötet med människor och erbjuda service i toppklass.
Du strävar alltid efter att lösa kundens ärende på ett snabbt, smidigt och trevligt sätt. En fullfjädrad administratör som gillar ordning & reda. Du är van att använda digitala hjälpmedel och är tydlig och kommunikativ i dialog med kunderna.

Har du erfarenhet av att arbeta inom försäkringsbranschen är detta en merit.


Om Avanzera

Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Helena Elvin Guillemain