
Junior ekonomiassistent
Avanzera AB
Publiceringsdatum: 2022-04-13
Tjänstgöringsort: Stockholm
Om tjänsten
Vi söker en junior ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra. Uppdraget kommer pågå i 6 månader norr om Stockholm. Tjänsten är på heltid och du kommer vara anställd hos Avanzera AB och din arbetsplats är hos kund.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter:
- Importera scannade fakturor in i 365 och skicka ut för attest
- Postera godkända fakturor
- Postera fakturor som har matchat inköpsorder (3 way matching)
- Kommunikation med avdelning operations om inköpsordrar som inte har matchat och hur de kan lösas
- Kontakt med leverantörer, be om kontoutdrag för att försäkra oss om att vi har alla fakturor
- Gå igenom leverantörskorten och se till att inga omatchade betalningar eller dylikt ligger kvar
- Diverse ad hoc uppgifter som har med leverantörsreskontra att göra
Kvalifikationer och erfarenhet
Gärna lite erfarenhet av ekonomi sedan tidigare. Det är meriterande om du ha arbetat i Exflow & Microsoft Dynamics 365. Vi ser att du kan svenska i tal och skrift samt engelska främst i tal.
Som person är du prestigelös, teamplayer och ansvarsfull. Vi ser gärna att du lätt kan sätta dig in i nya system.
Som person är du prestigelös, teamplayer och ansvarsfull. Vi ser gärna att du lätt kan sätta dig in i nya system.
Om Avanzera
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Besök oss gärna på www.avanzera.se

Kontakt
Cecilia Wiborg