Chefsassistent under medarbetares tjänstledighet

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2022-01-24

Tjänstgöringsort: Stockholm

Om tjänsten

Vår kund som är ett europeiskt riskkapitalbolag behöver hjälp under perioden då deras chefsassistent ska vara tjänstledig. Detta är ett kortare uppdrag där kund behöver hjälp under perioden 25 februari fram till den 1 april.

Kund sitter centralt i Stockholm i fräscha lokaler. Arbetstiderna är måndag till fredag mellan kl 08:30-17:00.

Under denna period kommer du att vara anställd via oss på Avanzera. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter

Under dessa fem veckor, behöver kund få in en vikarierande assistent och huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att handla om att boka/flytta möten, boka resor och assisterar chef med det han behöver. Det varierar väldigt mycket men det är mycket fokus på möten och bara vara behjälplig personerna i teamet, främst 3 st i teamet.

Kvalifikationer och erfarenhet

Du ska ha kunskap och erfarenhet av framför allt Outlook men även en del kunskap i Office-paketet. Koncernspråket är engelska och därav är engelska i tal och skrift ett krav.

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Malin Klingberg