Inköpsassistent med start omgående, Kista

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2022-01-24

Tjänstgöringsort: Stockholm

Om tjänsten

Vill du vara delaktig och bidra till vår kunds framgångar på en global marknad. För dig som vill jobba för ett svenskt, framgångsrikt industribolag är detta en kul utmaning, där du som inköpsassistent får representera ett starkt och populärt varumärke av svensktillverkade kvalitetsprodukter.
Kund sitter i fina lokaler i Kista och tjänsten ska starta så snart som möjligt och pågå i ca 6 månader med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att vara anställd via oss på Avanzera AB. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter

Som Inköpsassistent kommer du att arbeta med operativt inköp. Rollen innebär många kontaktytor både internt och externt. Du kommer att arbeta med företagets leverantörer i Sverige, Europa och Asien. Du ingår i ett team med planerare och inköpare, där ni kommer att arbeta tätt tillsammans.

Förekommande arbetsuppgifter:
  • Hantera och följa upp ordererkännanden
  • Bevaka leveranser
  • Rapportera eventuella avvikelser i inflödet av material
  • Registervård

Kvalifikationer och erfarenhet

Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande tjänst sedan tidigare. Dessutom behöver du behärska både engelska och svenska i tal och skrift. Du har tidigare arbetat i Office-paketet och då särskilt Excel. Har du relevant utbildning för uppdraget ser vi detta som meriterande.

För att passa i rollen som Inköpsassistent hos vår kund behöver du vara engagerad och noggrann.
Du har en god telefonvana och tycker om att ha daglig kontakt med andra och har lätt för att kommunicera tydligt. Du är en person som är driven och vill framåt, och som inte är rädd för att hugga tag där det behövs.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara någon minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Malin Klingberg