
Chefsassistent sökes till konsultuppdrag, City
Avanzera
Publiceringsdatum: 2021-11-02
Tjänstgöringsort: Stockholm
Om tjänsten
På uppdrag av en av våra kunder i centrala Stockholm söker vi en erfaren chefsassistent. Inledningsvis kommer du vara anställd hos oss och inhyrd hos kunden. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Vi ser gärna att du kan påbörja anställningen inom kort.
Vi ser gärna att du kan påbörja anställningen inom kort.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta över ett brett arbetsfält och förutom sedvanliga chefsassistentuppgifter ges även utrymme för självständiga arbetsuppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter: Stöd till en grupp chefer med resebokning, kalender- och mötesbokning, mailhantering, schemaplanering, arkivering och personalaktiviteter. Du kommer även att ansvara för ett antal egna projekt och sammanfatta diverse data samt försäljningssiffror.
Exempel på arbetsuppgifter: Stöd till en grupp chefer med resebokning, kalender- och mötesbokning, mailhantering, schemaplanering, arkivering och personalaktiviteter. Du kommer även att ansvara för ett antal egna projekt och sammanfatta diverse data samt försäljningssiffror.
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Har du arbetat i internationellt företag är det en fördel.
Du är proaktiv och van att ligga steget före när det gäller planering av arbetet och förberedelser. Utpräglat serviceorienterad, noggrann och ansvarskännande. Du trivs med ett stundtals högt tempo och är bra på att ta egna initiativ. Du har en inre trygghet och tycker det är spännande att befinna dig i en dynamisk och händelserik miljö.
Som person är du glad och positiv, serviceinriktad och lyhörd. Du har en problemlösande attityd, är flexibel och van vid att också kunna arbeta under tidspress.
Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har mycket goda kunskaper i Outlook, MS-Office, i synnerhet Word, och Power Point.
Du är proaktiv och van att ligga steget före när det gäller planering av arbetet och förberedelser. Utpräglat serviceorienterad, noggrann och ansvarskännande. Du trivs med ett stundtals högt tempo och är bra på att ta egna initiativ. Du har en inre trygghet och tycker det är spännande att befinna dig i en dynamisk och händelserik miljö.
Som person är du glad och positiv, serviceinriktad och lyhörd. Du har en problemlösande attityd, är flexibel och van vid att också kunna arbeta under tidspress.
Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har mycket goda kunskaper i Outlook, MS-Office, i synnerhet Word, och Power Point.
Om Avanzera
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Besök oss gärna på www.avanzera.se

Kontakt
Helena Elvin Guillemain