Orderadministratör till internationellt företag omgående

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2020-03-12

Tjänstgöringsort: Solna

Om tjänsten

Vår kund som är ett stort internationellt företag inom hemelektronik, växer stadigt inom den nordiska marknaden och söker nu en ny medarbetare som orderadministratör. Företaget har i dag fler än 10 000 anställda i Europa och ca 70 av dessa medarbetare tillhör den nordiska organisationen och sitter i fräscha lokaler i Solna. Detta är ett konsultuppdrag och är tänkt att påbörjas under mars-april och kommer att pågå under 6 månader med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter

För att trivas i rollen bör du ha lätt för att få kontakt med andra människor och vara social och mycket serviceinriktad. Vidare är du‚ självständig, flexibel och har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och prioritera vad som är viktigast. Du drivs av att hjälpa människor, du är noggrann och tycker om ordning och reda samt ett högt arbetstempo med mycket som händer på en gång. Du är bekväm med att arbeta i Officepaketet framför allt Excel, samt har goda kunskaper i SAP och god datavana i övrigt.

Arbetsuppgifterna består i huvudsak av:
- Orderregistrering i SAP
- Besvara inkommande mail och samtal från kunder gällande leveranstider, priser och produktinformation.
- Assistera försäljningsavdelningen och chefer.

Kvalifikationer och erfarenhet

Du ska ha fullständig gymnasial utbildning. Behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift. Du är bekväm med att arbeta i Officepaketet, goda kunskaper i Excel samt att goda kunskaper i SAP ses som meriterande. Intresse för tekniska produkter inom hemelektronik exempelvis ventilation/luftvärmepumpar. Relevant arbetslivserfarenhet för denna tjänst är önskvärd.

Som person är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Stresstålighet och flexibilitet är mycket viktiga egenskaper.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Malin Klingberg