
Orderadministratör start omgående
Avanzera AB
Publiceringsdatum: 2020-01-17
Tjänstgöringsort: Stockholm
Om tjänsten
Har du erfarenhet av ordermottagning och är självständig i ditt arbete? Är du positiv och utåtriktad med förmågan att hantera ett flertal saker samtidigt. I så fall kan du vara personen vi söker!
Tjänsten som är på heltid är tänkt att starta omgående och pågår en månad i taget. Vår kund är ett företag inom tillverkningsindustrin som har verkat sedan början av 90-talet. Företaget grundades i Sverige men idag finns företaget i ett flertal länder runt om i världen. Kunden adress ligger i centrala Stockholm.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Tjänsten som är på heltid är tänkt att starta omgående och pågår en månad i taget. Vår kund är ett företag inom tillverkningsindustrin som har verkat sedan början av 90-talet. Företaget grundades i Sverige men idag finns företaget i ett flertal länder runt om i världen. Kunden adress ligger i centrala Stockholm.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter
Som ordermottagare /orderadministratör besvaras inkommande samtal och mail från kunder, registrerar ordrar i affärssystemet. Du ser till att kunderna får ett trevlig och proffsigt bemötande och god service.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Ordermottagning
- Orderregistrering
- Artikelregistrering
- Övriga administrativa arbetsuppgifter kan även förekomma.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Ordermottagning
- Orderregistrering
- Artikelregistrering
- Övriga administrativa arbetsuppgifter kan även förekomma.
Kvalifikationer och erfarenhet
För att passa in i denna roll måste du vara ha förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service och korrekt information oavsett arbetsnivå. Tidigare erfarenhet inom orderhantering är ett krav. God datorvana är ett krav samt goda kunskaper av både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du noggrann, ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Som person är du noggrann, ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Om Avanzera
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.
Besök oss gärna på www.avanzera.se

Kontakt
Cecilia Wiborg