Serviceinriktad ekonomiassistent till kundreskontra Finance Helpdesk

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2019-11-14

Tjänstgöringsort: Stockholm

Om tjänsten

På uppdrag av en av våra kunder söker vi en medarbetare till deras Finance Helpdesk-avdelning med inriktning kundreskontra. Vår kund är en av Sveriges största revisionsbyrå. De sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Uppdraget påbörjas så snart som möjligt och löper i minst fem månader. Arbetstiden är heltid.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare på avdelningen Finance Helpdesk kommer du att ingå i en grupp bestående av nio kollegor.
Exempel på arbetsuppgifter:

- Ge service via telefon och mejl till företagets kunder vid frågor gällande fakturor.
- Arbeta i nära samarbete med företagets projektledare i fakturaärenden.
- Bevaka betalningar, påminnelser och inkassohantering.
- Stötta dina kollegor i faktureringsprocessen och vara behjälplig både via mejl och i telefon till verksamheter runt om i hela Sverige.

Kvalifikationer och erfarenhet

Vi söker dig som arbetat som ekonomiassistent med kundreskontran tidigare alternativt dig som arbetat på ett inkassobolag. Har du dessutom arbetat inom revisionsbranschen alternativt på ett konsultbolag är detta meriterande men ej ett krav. Engelska är koncernspråket så det är viktigt att du är bekväm med att använda språket på vardagsnivå.

Du trivs i en miljö där det är högt tempo och med många kontaktytor. Du arbetar strukturerat, tar egna initiativ och löser problem vartefter de uppstår. Till din hjälp har du ett gäng härliga kollegor som stöttar dig.

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Iren Sayar