Vi söker en processpecialist inom kundreskontra

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2019-11-05

Tjänstgöringsort: Solna

Om tjänsten

Vi är på jakt efter dig som är specialist inom kundreskontran och kan vara länken mellan vår kunds shared service center utanför Sverige och kollegorna på ekonomiavdelningen på kontoret i Solna. Din roll blir att säkerställa att kundfodringsprocessen är korrekt. Uppgifterna omfattar samordning och vägledning av kundreskontrafunktionen.

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna innefattar cash-pooladministration, hantering av in- och utbetalningar, support till ssc samt kundservice vid frågor som rör ansökan och indrivning, övervaka och stödja bankavstämningsprocessen, förbereda skattebetalningar och moms.

Tjänsten ska tillsättas så fort vi hittar rätt person. Detta är ett konsultuppdrag som löper minst till sista april 2020. Arbetstiden är heltid.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Kvalifikationer och erfarenhet

Vi söker dig som tidigare arbetat i en liknande tjänst. Du har stor förståelse för kundreskontraprocessen. En merit är om du har arbetat i SAP. Du bör ha goda kunskaper i både svenska och engelska.

Då urvalet sker löpannde ber vi dig att skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Vera Wallentin