Rekrytering av ekonomiassistent halvtid till The Amazing Society

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2019-09-26

Tjänstgöringsort: Stockholm

Om tjänsten

The Amazing Society är ett företag specialiserat på marknadsföring i digitala och sociala medier. Vi vill nu rekrytera en ekonomiassistent på halvtid. I dagsläget är vi drygt 40 personer som sitter i vackra lokaler vid St Eriksbron mitt i Stockholm. Vi är ett tätt gäng som har väldigt roligt på jobbet och som längtar efter en ny vän!

Arbetsuppgifter

OM ROLLEN
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara kund - och leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta med scanning av fakturor, registrering, attest, in- och utbetalningar, kravhantering, avstämningar och löpande bokföring. Vidare kontrollera tidrapporter och ta fram underlag för löner. Det här är en tjänst för dig som vill arbeta brett inom ekonomi och ta stort eget ansvar. Det är viktigt att du är erfaren nog för att kunna arbeta självständigt.

OM OSS
Vi fungerar som en hybrid mellan en reklambyrå och en mediabyrå och erbjuder våra kunder strategi, produktion och distribution. Vi ser att reklammarknaden förändras och tillsammans bygger vi framtidens byrå.

Vi hjälper företag och varumärken bemästra och lyckas med sin reklam och kommunikation genom att ta utgångspunkt i sociala och digitala kanaler. Och vi levererar bevisad effekt och nytta. Efterfrågan på digital kompetens och resultatet av vårt arbete gör att våra kunder bara vill ha mer och därför behöver vi bli fler.

Kvalifikationer och erfarenhet

OM DIG
För den här tjänsten söker vi dig som tidigare har arbetat som ekonomiassistent och har erfarenhet av leverantörs- och kundreskontra. Det är viktigt att du har förståelse för löpande bokföring och flödet inom ekonomi. Har du tidigare arbetat med projektredovisning är den en stark merit. På The Amazing Society arbetar vi främst i Workbook och det är positivt om du har ett systemintresse och är nyfiken. Excel är ett viktigt verktyg som används dagligen därför ser vi gärna att du har goda kunskaper av det. Du behärskar svenska och engelska, i både tal och skrift.

Vidare ser vi gärna att du har god samarbetsförmåga och stöttar dina kollegor i att uppnå teamets mål. Du drivs av utveckling, vill hålla dig uppdaterad på nyheter och vill lära dig mer. The Amazing Society är ett flerfaldigt Gasell-företag och vi växer väldigt fort, så vi söker dig som är förändringsbenägen och pragmatisk.

VI ERBJUDER
En kreativ arbetsmiljö i ständig utveckling där vi arbetar med några av Sveriges absolut största företag och organisationer. Vi lägger stort fokus på vår personals personliga utveckling och kommer erbjuda dig en rad möjligheter att vidareutveckla dina kunskaper och växa inom rollen.

Vi är hungriga, nyfikna, affärsfokuserade och snabbrörliga. Vi är värderingsdrivna och ser jämlikhet och mångfald som viktiga byggklossar i en framgångsrik och framtidsinriktad byrå.

Läs mer om vårt arbete här: www.resume.se
Samt ett kvitto på vårt arbete här: www.resume.se
För lite bakom kulisserna: www.instagram.com

ANSÖKAN
I denna rekryteringsprocess samarbetar The Amazing Society med Avanzera. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Avanzera, Iren Sayar på 070-0905 492 eller iren.sayar@avanzera.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi ser start för tjänsten under november.

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontakt
Iren Sayar