Orderadministratör med sinne för service

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2019-09-06

Tjänstgöringsort: Uppsala

Om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en orderadministratör med sinne för service. Tjänsten är tänkt att tillsättas så snart som möjligt

Arbetsuppgifter

Tjänsten är varierande, där den ena delen handlar om orderläggning och den andra handlar om kontorsservice.

Som orderadministratör kommer dina arbetsuppgifter att innebära att du registrerar order, fakturerar, skapar inköpsorder, spårar och följer upp försändelser. I rollen ingår även kundkontakter såsom uppföljning med kund. Det kan även innebära administration av lagerhantering av reservdelar samt serviceavtal.

Delen som kontorsadministratör kommer innefatta; organisera interna och externa möten, beställa material, skicka ut inbjudningar och registrera dessa, hålla i mötesanteckningar samt boka resor och hotell. Inköp av kontorsmaterial och övriga administrativa uppgifter.



Kvalifikationer och erfarenhet

Vi ser att du sedan tidigare har erfarenhet av kundservice och orderhantering. Du talar och skriver obehindrat både på svenska och engelska. Körkort är ett krav då tjänsten innebär en del resor och även en del övernattningar kan förekomma. Du har mycket goda kunskaper inom Officepaketet med fokus på Excel. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från SAP eller annat affärssystem.

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Malin Klingberg