Kvalificerad ekonomiassistent inom kundreskontra

Avanzera AB

Publiceringsdatum: 2019-06-19

Tjänstgöringsort: Stockholm

Om tjänsten

Avanzera hjälper just nu en av våra uppdragsgivare att hitta en kvalificerad ekonomiassistent inom kundreskontra. Placering i Liljeholmen med start så snart som möjligt. Möjlighet till semester i augusti finns. Arbetstiden är heltid. Uppdraget beräknas pågå fram till november och goda chanser finns till överrekrytering om så önskas.

Du kommer att vara anställd i Avanzeras uthyrningsverksamhet. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter

I rollen ingår:

- Påminnelsehantering
- Inkassohantering
- Kredithantering
- Kontakt med interna och externa part gällande frågor som rör kundreskontran
- Avstämningsarbete
- Delaktig i bokslutsarbetet

Kvalifikationer och erfarenhet

I denna roll söker vi en dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarstagande i ditt sätt att arbeta. Du är lösningsorienterad och trivs med ett arbete som är varierat.

Vi hoppas att du vill bli en av oss!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Iren Sayar på telefon 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Avanzera

Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Besök oss gärna på www.avanzera.se 

Kontakt
Iren Sayar